2 comments on “Knit Today – jan 2011

  1. comet70 diz:

    selam arkadaşım ben bu dergiyi indiremedim pc me içeiğini görmek istemiştim nedenini bilemiyorum teşekkürler görüşmk dileğiyle
    bende blog oluşturdum belki gezmek istersiniz diye ekliyorum

  2. mcristinaaguiar diz:

    Sadece fotoğraf altında fraze tıklatın, o size dosya indirmek için gereken rehberlik verecek bir dosya çevrimiçi onu alacağım. Hiçbir şey beni konuşuyor. Dilbilgisi Maalesef bir hata, bir çevirmen online olarak kullanmak için.
    Hugs
    Cris

Deixe uma Resposta

